пятница, 17 октября 2008 г.

campbell kareem




Ehk� olen ansainnut t�m�n kaiken. Olen loukannut ihmisi� niin sen takia my�sk�n minulle ei suoda onnea. Olisi kai vain helppoa olla niin kylm� ihminen, ettei yksinkertaisesti kykenisi tai haluaisi rakastaa. Ei tarvitsisi rakkautta. Min� en vain ole sellainen. Tarvitsen rakkautta el�kseni. En voi kutsua el�m�ksi sit� etten nauti mist�n. H�n todella sai minut nauttimaan, mit� en ollut kyennyt tekem�n pitkiin aikoihin. H�n teki el�m�st� el�misen arvoista.

Olenko vain s�litt�v� Olen kuin tuo auto tuolla pihalla. Sit� yritet�n k�ynnist�� mutta ei tunnu mill�n onnistuvan.

Kaipaan sit� kun y�ll� her�n ja h�n kaappaa minut kainaloonsa. Viimeisell� kerralla kun n�htiin, l�in k�teni h�nen parvis�nkyns� kaiteeseen ja h�n veti minua l�hemm�s itse�n ja sanoi "tule t�nne p�in ettet telo itse�si". Tai sit� kun her�tess�ni h�n katsoi minua silmiin ja sanoi "voi kun s� olet sulonen..". Olin onnellisempi kuin koskaan ennen. Nyt noista asioista voi vain en� unelmoida ja ajatella kyyneleet silmiss�. En en� koskaan p�se h�nen luokseen ja h�n ei v�ltt�m�tt� en� koskaan tule minun luokseni.

Pit�isi alkaa etsim�n asuntoakin. En tahtoisi, koska se tuntuu kaiken lopulta.. Pit�isik� minun ihan oikeasti luopua toivosta, vai olisiko minulla viel� mahdollisuus saada onneni, h�net takaisin?

campbell kareem, campbell karen millen sol, campbell karen myspace.com site, campbell kate moss naomi.



Комментариев нет: